در حال بارگذاری ...
با پایان اجرای دو نمایش «درگوشی» و «سیندرلا»

تالار هنر به استقبال جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک می‌رود

تالار هنر پس از پایان نمایش‌های روی صحنه و ثبت یک رکورد از نظر فروش و تعداد تماشاگران، برای میزبانی از جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک آماده می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تالار هنر، تالار هنر در روز جمعه دوم تیرماه شاهد اجراهای پایانی دو نمایش «درگوشی» به کارگردانی نرگس اصغری و «سیندرلا» به کارگردانی مریم کاظمی بود.

نمایش «درگوشی» که از 25 اردیبهشت‌ماه و نمایش «سیندرلا» که از 20 اردیبهشت‌ماه اجرای خود را در تالار هنر آغاز کرده بودند طی دوره اجرای خود در این تالار به ترتیب میزبان ۲۰۱۴ و ۷۹۲۹ تماشاگر بودند و آخرین اجرای خود را با حضور پرشور مخاطبان پشت سر گذاشتند.

محسن امیری مدیر تالار هنر در پایان اجرای نمایش‌های یادشده با حضور بر صحنه و اهدای گل به تک‌تک بازیگران و عوامل این دو نمایش از تلاش گروه‌های اجرایی تقدیر کرد.

او با ابراز امیدواری از اینکه به‌زودی شاهد هنرنمایی مجدد این هنرمندان بر صحنه تالار هنر باشد، حضور همزمان هنرمندان بنام و جوان تئاتر در این دو اثر که با استقبال پرشور مخاطبان همراه بوده‌اند را اتفاقی خجسته دانست.

در این روز هنرمندانی همچون اصغر همت، افسر اسدی، پوران درخشنده، مجتبی مهدی، روشنک کریمی، احمد آکشته، محمدصادق باطنی (مدیر شبکه‌های امید، پویا و نهال صداوسیما)، نیما عظیمی‌نژاد و ... به تماشای تئاتر کودک و نوجوان نشستند.

تالار هنر که یکی از تالارهای جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک خواهد بود، در هفته جاری برای میزبانی از این رویداد هنری آماده می‌شود.

این تالار از 8 تا 16 تیرماه جاری میزبان پنج نمایش این رویداد فرهنگی و هنری می‌شود که در دو نوبت 17 و 19 روی صحنه می‌روند.




نظرات کاربران